Geceninr3ngi 2 buçuk aylıkken bebeğim sadece sabah uyanınca emmeye başladı gün içinde kısa kısa emzirebildim çocuk istemiyor herhalde doydu diye düşündüm ama sağınca da çok az sütüm olduğunu farkettim 3,5 aylıkken o ay kilo almadığını söyledi doktor mama takviyesine başlamak zorunda kaldık bizde. 1 ay daha sabahları emzirebilmeye devam edebildim sadece şimdi 6 aylık sadece mama istiyor zaten sütüm de kalmadı, kendimi suçluyorum çabalamalıydım diye ama bebeğim o kadar gazlıydı ki sürekli ağladığı için evde yemek yapamıyordum dışardan söylerdik ya da geçiştirirdik, zaten uyuyup dinlenemedim hiç sadece bol su içerek kuruyemiş yiyerek sütümü arttırmaya çalışabildim 😔 ama size şunu önerebilirim mama öncesi mutlaka emzirmeyi deneyin memedeki süt bitsin ki yenisi sürekli üretilsin, uykusunda emzirmeyi deneyebilirsiniz