Tortilla_ ya kuzum haklı olduğun yer var ama mesela ben sosyal medya kullanmıyorum ilk defa dün akşam Twitter indirdim ve gündemden daha çok haberim oldu bu formdan haberim oluyor evde asla tv açılmıyor az önce bende bi gündem postu açtım ama bnm maksadım kendimizi korumak bunlar yaşanıyor bilmeyen görmeyen görsün önlemimizi alalım amacıydı mesela