Bozzzzy burnumda kemik eğriliği vardı hem içten hem dıştan ilkini olduğumda daha 17 yaşındaydım yaşım tutmuyordu kemikler 18 de gelişimini tamamladığı için içten yaptılar sadece kulağıma çok basınç yapıyordu özellikle yürüyünce fabrika çalışıyor sanıyordum artık kulağımda 2.de de dıştaki kemiği düzelttiler ve burnumda kıkırdak yokmuş kıkırdak takıldı estetik yaptırmadım yanlız kbb doktoru yaptı devlette ama tabiki değişim oldu kıkırdak takılınca burnum havalı oldu 😂