Kızlar selam sağlık ocağı 9. Ayda aşıya çağırdı. Kendi doktorumuz dedi ki 9. Ay da yapılması uygun değil diye bi kaç örnek verdi. Alerjen bi aşıymış 12. Ay da yapılmasını öneriyorum dedi. Doktorumuza güveniyorum ama benim öğrenmek istediğim siz nasıl yaptınız? 12. Ay da parayla mı alıp yaptıracagım aşıyı yoksa sağlık ocagı yapar mı yine de nasıl olacak?