Reyna benim ilk kızım da ikinci kızımda bahsettiniz aylarda kendini zorlayarak anne diyorlardı sürwkli ben tekrar ediyordum çünkü karsılarında. hatta bu sabah 7ay 25 gün kızım uyandı yatakta aa uu ee die sesler cıkarırken anneee dedi zaten duyordum mutfaktan ve kapıya bakıp beni bekliyordu eşimi görünce gece aydan beri dudaklarını birbirne vuruyor önce ses cıkmıyor snra zorlayarak babaaaaa diye uzatarak söylüyor. ilk kızım 6aylık baba demişti bile coktan. kızlarm süoer zeka değil dil gelişimleri iyi. mesela büyük kızıma yasıtları hep bebekce konusuyormus gibi geliyor onlarıtaklit ediyor özenip 😂 her cocuğun gelişimi farklıdır aynı değil diye kadına yalancı demeniz büyük yanılgı. mesele küçük kızımn gelişimi suanda ileri ablasından 7aylık olmasına rağmen bay bay yapıyır alkış yapıyır öpücük atıyor ablasında bu özellikler daha geç olusmustu şimdi ben birsine geri zekalı birisine ileri zekalı mı diyim. her cocuktan beklenen davranıslar farklı zamanlarda olusabilir tabiki öğretilerek. kıyaslamak en kötü davranıs bu asamada.