ADALET HERKESE LAZIM diyorum ve başka birşey demiyorum.. sadece kadın değil mevzu her yerde adaletsizlik var.. adam ister erkeğe ister kadına zarar versin biliyor ki hukuk yok biliyor ki bugün girse yarın çıkacak istediğini yapıyor…koronadan dolayı hapisten çıkardıkları katiller hırsızlar hep dışarda o yüzden suç oranı bu karar arttı.. bir de ülkedeki ekonomik buhran insanları suça istiyor