fatma-dll sarılıkta olabilir çok kusmadan dolayı susuz kalıp beti benzi de atmış olabilir. Bizde de reflü vardı çok fazla fışkırtsrak kusuyordu. Yanlış anlamayın söylediğimi sizinkinde var diye söylemiyorum ama oğlum 1 buçuk aylıkken yaşadık bunu ç hastaneye gittiğimşzde kan değerlerinin 7ye düştüğünü öğrendik, fakülteye yönlendirmişlerdi bizi, demir ilacına başladık daha 2 aylıktı. Doktor ateş ne kadar önemliyse kusma da o kadar önemli bir şey dedi. Bence vakit kaybetmeden kimseyi dinlemeden doktora gidin. Bana da çok gitme normal deyip durdular, içim rahat etsin diye gittim iyi ki de gitmişim yoksa daha kötü sonuçlarla karşılaşacsktık. ayrıca bizimkinde de gözlerinde yüzünde vücudunda sarılıklar vardı kan değerleri yükselmeye başlayınca geçti. Kansızlık belirtisi de olabilir. Doktorlar başından savmak için belki sadece reflü ilacı verecekler ama benim fikrim siz kan testi yapılmasını isteyin