Tiredmother İzlerken tüylerim diken diken oldu.
Kimseye kızmıyorum oradaki ben. Kimse müdahale etmez. Çünkü saldırandansa kurtaran daha ağır cezalar yiyor.
Herkesin bir evi,ailesi, çoluğu çocuğu var herkes önce ben ve benim ailem diye düşünüyor doğal olarak. Saldırıp oradan birinin eşi ölse kadını kurtarayım derken kimsenin umrunda olmaz.
Tek suçlu gelmeyen adalet.. Bunların bu kadar korkusuzca saldırabilmesi hakettikleri cezayı almamalarıdır.
Bugün bisiklet çalan çocuğa 8 yıl hapis veriliyor. Ama kendi kanıyla vuranı yazan kadının, eşine indirimli halle 5 yıl zor veriliyor.
Ya da hamile kadının arabasını tekmeleyenlere suça dayalı şey bulunamamıştır diye takipsizlik..
Kendini koruyan kadına 10 yıl veriyor, ama ölseydi katili o kadar yemiyor.
Metroda makinelerden geçilmiyor mu? Bu kocaman bıçakla nasıl geçti mesela? Kim geçirdi? Onlar da sorgulandı mı? Alındı mı ifadeleri mesela?
Ya da orada saldırıya uğrasaydı yaralansaydı ölseydi.. Ne olacaktı?