Tiredmother bu iktidar başta oldugu surece biz bi adım ileri gidemeyiz.telefon sayesinde sesimizi duyuruyoruz kaç evlat kac can olucek daha.yenin ederm bir evlat daha dunyaya getirmek istemiyorum sirf bu pisliklerin yuzunden.kendilerine bir hakaret edilse hemenn konvoylarla adamin yerini tespit edip içeri tikarlar.diri diri yaktilar canli canli kestiler astilar.daha ne gibi vahset gormek istiyorlar idam cikmasi için.şu iktidara cikicak adam desin ki ben bunlara çare bulucam ama evde kuru ekmek yiceksiniz dese hic dusunmeden oyumu veririm ya.yeterki bu pislikleri idam etsinler multecileri ulkemizden gondersinler.dibi goruyoruz artik cehenneme cevirdiler ülkeyi