000
Ne alakası var diyorum ben de. Kıbrıs yıllardır biz de. Şimdi mi sorun oldu. Amerikan askerleri yıllarca Irak ta kaldı, Amerika battı mı? Parası değer mi kaybetti.
Bu biraz küresel bir sorun. Pandemi de etkiledi tabi bunu.
İçte de etkilendik. En büyük sebebi ise maalesef ki plansız yerleştirilip vatandaşlık alan göçmenler. Özellikle Suriyeliler. 🤷♀️ Para yardımı, gıda yardımı, sağlık, ulaşım, eğitim bir çok şey ücretsiz. Kira fiyatlarının artışını da eklemeden geçmeyeyim.
Suriye de iç savaş bitti. Artık ülkelerine gönderilmeleri gerekiyor.