Kızlar doktora gittim iyi bir uzman ama verdiği kremler işe yaramadı emzirdiğim için ilaç veremiyorum dedi inanın sosyal hayatım bitmek üzere utanıyorum artık o kadar çok var ki ergenlik döneminde bile tek sivilcem olmazdı şuan yüzüm berbat halde mor kırmızı sivilcelerin yanında minik minik tanecikler dolu doğal yöntemlerle sivilcelerinden kurtulan var mı ? Doktorun verdiği paralı tonik temizleme jelleri bir sürü para döktüm biri bana mısın demiyor tahlillerimde temiz çıktı hormonal bir sorunum yok biraz stres geçirmiştim geçt gitti ama sivilceler geçmiyor 😢