Ulku_06 Arya0620 6.aydan 11.aya kadar kullandı. 11.ayda emekledi, bıraktık. Şuan emekliyor, tutunarak yürüyor. Tırmanıyor koltuğa, yatağa, ayakta duruyor, düşüyor.
Ayazinannesi3001 Arya0620 maşallah kuzum💜O zaman 6 aylıkken koy yani sorun olmaz bence. Bende koydum erkek çocuklarını cok koymayın diyolar ama bütün gün yürüteç tepesinde geziyo bizim ki 😂