Gonul27 Benim oğlum 7 aylık 1 aylıkken bu zamana kadar hep yüzüstü yattı hala yüzüstü yatıyor ve çok rahat ediyor.Yastıksız yatıyor zaten kendi kafasını çevirebiliyorsa yatabilir sıkıntı olmaz ama siz yine de doktorunuza danışın tabi ki .Yüz üstü yattığında gaz çıkarması çok rahat oluyor ve uzun uyuyor.Bazen yan koyuyorum yatağına ama bi bakıyorm kendisi yüzüstü dönmüş :)) Anasına çekmiş bende yüzüstü yatmaya bayılırım :)) Hamileyken en çok özlediğim şeydi yüzüstü yatmak :))) zaten burnu kapandğında falan kendisi hemen çeviriyor kafasını 2 hafta önce sünnet oldu ve ongün yüzüstü yattı mesela doktorumuz o rahat olacağı pozisyonu bulur sorun olmaz dedi olmadı da