Kızlar merhaba. Bebeğim 46 günlük 2880 gram doğdu. 44 günlükken doktora gittik 4400 gram çıktı. 1 ay aşısında 3800 dü. Bebeğim huysuz bir bebek doktora götürdük sütün az olduğu için durmuyordur günde 3-4 sefer mama ver dedi. Kilo alımı yavaş mi sizce? Göğüslerim gece uyuyup uyanınca sertleşiyor ama gün içinde hep yumuşacık. Doktor öyle dedikten sonra sütüm yok gbi geliyor artık göğüslerim hep yumuşak. Yumuşak meme sütsüz meme demek değil biliyorum ama nedense çok üzülüyorum.
Promalt içecek,humana çayı , helva, hurma, kuru incir, 4 litre su içiyorum ama yok yumuşak yani. Ne yapmalıyım sizce bana bir yorum yapın nolur