Bebeğim 2 aylık hem emzirip hem mama veriyorum ilk başta evolvia verdik çok severek yiyordu hep daha fazlasını isterdi 100 ml yediriyordum . Ama her yerde bulunmuyor ve çok pahalı olduğu için sma mamaya geçtik ama en fazla 50 ml yiyebiliyor gerisinden midesi bulanıyor çıkarıyor ağzından acaba sevmedi mi yoksa doyuruculuğu mu fazla sma mamanın bu durumu yaşayan var mı