Reyhanc Şimdi hanımlar 2 buçuk yaşında bi kızım var ve 2 aylıkta oğlum. Kızım her ne kadar kardeşini sevse bile çok fazla kıskanıyor ve bugün garip bi şekilde masanın altında elma yerken kendi kendine kahkaha attığını gördüm başta kardeşini koskandığı için dikkat çekmeye çalıştığını düşündüm fakat az önce kızımla evde tektik kardeşi yoktu kendisi salona gitti televizyon falanda açık değil ve tek başına gülmesine sebep olmadığı halde yine kahkaha attığını duydum kötü düşünmek istemedim aslında ama korkmadım da değil. Neyse daha sonra uyutmaya götürdüm yatağa yattı yine aynı şekilde sebepsiz kahkaha atıyor neden olabilir başına gelen var mi ? Birde sabah saat 11 buçukta kalkıyor dokunmuyorum uyusun diye çünkü öğle uykusunu bıraktım ve akşam da 11 de uyumaya gidiyoruz acaba O saate çok uykusu geldiği için saçma sapan hareketler yapıyor olabilir mi ? Çok uzun oldu kusura bakmayın başına gelen varsa yada bilen varsa yardımcı olabilir mi ?
MinikPrensesannesii Reyhanc benm oğlumda öyleydi bi ara şuan 3,5 yaşında. doktora sormuştum gün içinde gördükleri ya da kafasında kurdukları oyunlardan dolayı dedi ya da bazen kendine hayali arkadaşlar edinir onlarla oyun oynar gibi yapar dedi belli bir süreden sonra geçti
melasya Reyhanc dikkat cekmeye calisiyo olabilir.yada gun icinde yasadiklari izlediklri ile kendince oyun kuruyodur.uzerine dusmeyin gormezden gelin sormayin kendiligunden gececektir eminim
Reyhanc MinikPrensesannesii yanş hayali arkadaş edinmiş olsa oyun kuruyor gibi yapar bunun ki kendi kendine hep normal mi yanş
MinikPrensesannesii Reyhanc sıkıntı etmeyin belli bi süre sonra geçiyo bende ilk başta baya korktum ama normalmiş
Reyhanc MinikPrensesannesii anladım canım çok teşekkür ederim içim rahatladı en azından aklıma çeşit çeşit şeyler gelmişti
Ssssraa Benim oğlum da iki buçuk yaşında , sürekli kendi kendine konuşur kahkaha atar bağırır. Birileriyle oynuyor gibi, ama kimse yok. Bu dönemde hayali arkadaş edinmesi aslında gelişiminin sağlıklı ilerlediğini bir göstergesi.🌺
Reyhanc MinikPrensesannesii çok teşekkür ederim tekrardan böyle iç rahatlatan anneler hep varolmalı bu platformda 😍
MinikPrensesannesii Reyhanc rica ederim ne demek canım Allah sağlıklı uzun ömürler versin bebişlerimize😍🤲