Merhaba oğlum 13 haftalık sağ göz kenarında et Parcasi var
resim eklemeye çalışacağım yoksa çok ifade edilecek gibi değil doktor önce enfeksiyon dedi damla kullandık sonra başka bir doktora götürdüm o enfeksiyon olmadığını 6 aylık olunca ufak bir operasyonla alınabileceğini zararsız olduğunu söyledi. Böyle birşey başına gelen yada duyan var mı?
Herkese sağlıklı günler