DurununAnnesi12 20 bez değiştirdim abartısız ishal olmuş kızım ne yaptıysam geçmedi şunu şunu yaptım geçti dediğiniz yöntem var mı lütfen söyleyin yarın doktora gidecez gidene kadar uygularım
BalKizimElisam DurununAnnesi12 kizim disleri yuzunden ishaldi eczaneden toz bi ilac vardi aldik yogurda karistirip verdim cok sukur gecti.
Ecemegem DurununAnnesi12 rota olmuş olabilir bizde aynı şekildeydi sürekli ishal yapmaktan pişik olmuştu bunun yanı sıra kusma hafif ateş iştahsızlık gibi belirtilerde vardı
Noname21 DurununAnnesi12 n8rMl değil. İshal demek sivi kaybetmek demek. Cocuk küçükse hastaneye götürün Büyükse bol sivi verin. Emiyorsa bol bol emzirin. Ek gıda alıyor ise muz patates püresi yedirin
DurununAnnesi12 Noname21 dün götürdük bi doktor normal dedi demir ilacını kesin dedi saçma sapan konuştu kaka tahlili istedi sağlık ocağına yönlendirdi sağlık ocağıda kaka testi yapmıyormuş eşim baya sinirlendi yarın başka doktora götürecem mecbur
Fitifiti DurununAnnesi12 Ah siz bez değiştirmekten bıkmışsınız o yavrucak kimbilir ne kadar yorgun düşmüştür. Acile gitme imkanınız yok mu? Dehidratasyon geçirebilir,yarını beklemeyin derim. 20 bez sayısı çok fazla
Mom54554 DurununAnnesi12 kaç aylık eğer ek gida alıyorsa muz ver cnm iyi geliyor ishale . Bide yoğurt çorbası da iyi geliyordu . Bol bol su ver
DurununAnnesi12 Mom54554 9 aylık ek gıda alıyor denemediğim şey kalmadı geçmiyor bol bol su içiriyorum
Deletedmom99886 DurununAnnesi12 20 bez değiştiyse acile gidin serum taksınlar sıvı kaybediyor bebeğiniz takviye alması lazım
Birkucuksayrameselesi DurununAnnesi12 acile gitmenjzde fayda var. Cunku vucunda su kaybi elektrlt kaybi vs olur. Ve bu durumda bobreklerine zarar verir canim
DurununAnnesi12 Deletedmom99886 doktorumuza sordum bugün dişten dolayı dedi bol bol su içir dedi yarın muhakkak doktora götürecem
Mom54554 DurununAnnesi12 o zaman doktora götürdünüzmü ? Bir şeyler yazar kesin doktor bunlar işe yaramıyorsa kötü olmuş 🙏 geçmiş olsun
BrcAzra DurununAnnesi12 20 bez cok fazla degil mi doktor a goturseniz acile benim kizim 23 aylik gunde 3 kere ishal olunca enterogermina kullandik bagirsak duzenliyici aninda kesti diger gun hic yapmadı sonra gunde 1 kere normal e döndü
Deletedmom99886 DurununAnnesi12 Hastaysa suda içmez içsede ne kadar içer bence yarını beklemeyin geçmiş olsun
DurununAnnesi12 Mom54554 dün götürdük sonuç alamadık resmen başından saldı bizi kaka tahlili istedi sağlık ocağına verin dedi meğer sağlık ocağı kaka testi yapmıyormuş bize demir ilacını kesin dedi kan ilacını vermeyin dedi halbuki onlardan olmadı