Bebeğim 15 günlük ve 1 saat içinde defalarca uyanıyor , Ve sürekli gaz çıkarıyor hem alttan hem üstten , Emzirdiğim an başlıyor gaz çıkarmaya , Ve emzirirken direk gaz sorunu oluyor gaz çıkartıyorum devam ediyorum emzirmeye ve çok sinirli hırslı oluyor memeyi bırakıyor , çok zorlanıyorum ne yapmam gerek ?