Merhaba
Daha once defalarca kez post açtım 38 aylik oldu ve hala konusamiyoruz dolu dolu baba dışinda pipi, kaka’ kağga. Harfleri soyleme çalişıyo. Alfabeyi, sayılari cok tekrarliyorum ama yok yok. O kadar caresizim ki, bu durumu yasayanlar var mı? Kulak testimizi yaptirdik, sorun yok.🥺