Benim oğlum 3,300 doğdu ama hiç kilo alamadı nerdeyse.şuan 7 aylığız ve 5,200 kilo. Ama Benim bebeğimde tiroid eksikliği var. Kortizol hormonu eksilkliği var. İlaç kullanıyoruz. Büyüme ve gelişme geriliği var tsh ve serbest t4 hormonlarına baktır. Belki tiroidinde bir sıkıntı vardır.