Merhabalar canım anneler,bebeğim 4 ay 15 günlük. Dün 4.ay aşılarını yaptırdık ve doktor demire başlamamızı söyledi. Sağlık ocağının verdiklerini kullanmıyorum araştırmalarım sonucu Ocean marka olandan aldım her ikisi içinde.D vitamini günde 1 kez bir fıs şeklinde sanırım ama demir ilacı için bir çok şey söylenmiş forumda,bilgisi olan var mıdır acaba?