Arkadaslar.merhaba 14bucuk aylik oglum var 1haftadir memeyi kestim asiri bir bagimliligi vardi rahatsizlik derecesine geldi bende iyice vicdani acidan rahat degilim fakat boyle gerektirdi ne gece uykularim vardi ne gunduz rahatim surekli ustumde 10dk oynarsa 20dk memeye kosuyordu sanirsiniz hic emmemis 10dk oncesine kadar her neyse biraktirdim artik geceleride uyusun bende uyuyabileyim cunku cocuga karsi verimli olamiyorum isler yemek vs derken zaman kalmiyor üzülüyorum vakit ayiramadigim icin. Nitekim memeyi kestim simdi yarim saatte bir uyaniyor duzelecek mi bu durum ne yapcam bilemiyorum daha fena olduk