benbilmembebembilir İyi geceler anneler. Bebeğim 8 aylık burnunda akıntı yok ama hırıltı var genzinde akıntı var gibi tam çözemedim. Gece uyurken zorluyor özellikle bu gece. Rahat uyuması için ne yapabilirim bilen var mı
Mintrik08 benbilmembebembilir merhabalar 2 aydır maalesef bizim de düzelmeyen hırıltı ve burun tıkanıklığı vardı. Doktorumuz Cold mix damla verdi kıyafetine sağlı sollu yaka kısımlarına 2ser damla damlatiuorum 2 gündür. Yavrum benim burnu tıkanık diye uykudan devamlı uyaniyormus şimdi en az 4 5 saat uyuyor masalllah:) benim de bebeğim 7 aylık.
Ebusarden3 benbilmembebembilir dün gece aynı durumdaydık soğanı soydum karanfil batırdım her yerine rahat uyudu bas ucuna koydum açtı nefesini bu gece acile götüreceğim eşimin gelmesini bekliyorum
benbilmembebembilir Mintrik08 dün sipariş verdim onu bizde de işe yarar inşallah çok teşekkür ederim 🙏
Htcates Mintrik08 benim kızım 6 aylık bende cold mix kullanıyorum ve gün içerisinde fizyolojik serum damlatıyorum gece uyumadan sümüklerini temizliyorum ama ara sura bunkarı yapmama rağmen hırıltı devam ediyor kbb bölümüne göstericem inşallah geçer ama soğanı denemedim işe yarar mı acaba bilemedim
Elifdnmz Mintrik08 merhabalar benımde bebeğim 6ay 19gunluk gece saat basi uyaniyor burnu tikali gunduz surekli sterimar kullaniyoruz emmesinde filan sorun yok ama gece surekli uyaniyor 2dakika emiyor uyuyor acaba burnundanmi bu kadar uyaniyor anlamadm sizindemi boyleydi cok sk uyaniyordu
Gc9098 Mintrik08 cold mix i araştırdım bazıları bebeğimin vücudunu yaktı demiş fotoğraflı şikayette bulunmuşlar korktum açıkçası
benbilmembebembilir Ebusarden3 onu da yaptım dün ve bu gece ama yetmiyor gibi baş ucunda 2 adet soğan var 🤔
Aysenurmiran Merhaba öncelikle yastıkla yatırım geniz akıntısı olmasın ben sterimar kullanıyorum okyonus suyu baya iyi geldi bize kaç damla değiştirdik bilmem 2 aydır aynı dertten muzdaribim şuan geçti 🙏🏻
benbilmembebembilir Aysenurmiran aa yastık mantıklı ama uyur mu ki öyle alışkın değil dönüyor ya sağa sola 🤔 ben de sterimar kullanıyorum görür görmez ağlıyor zorla sıkıyorum 🙄
Enis-Aren Burnunu sık sık serun fizyolojik sıktım dus aldırdım uyurken basucuna yarım kurusoğan kestim koydum baya iyi geldi
benbilmembebembilir Enis-Aren tam baş ucunda mı olması lazım acaba gözünü yakar diye yatağının yanında peteğin üstüne koydum da
Mintrik08 benbilmembebembilir kızıma damlatiyorum salon full nane kokuyor 😁 biz de faydalanıyoruz. Eminim etkisini görürsünüz.
Enis-Aren Hırıltılı bizde de vardı nebuluzatör makinasiyla ventolin ve soğuk serum fizyoljik karıştırıp verdim
benbilmembebembilir Htcates soğan dün gece çok rahatlattı bebeğimi ama tek başına yeterli değil gibi hissediyorum. Cold mix damladan sipariş verdim bakalım gelsin hemen deneyeyim inşallah işe yarar
benbilmembebembilir Enis-Aren aynen baya sapladım bende biraz rahatlattı ama tam değil tek başına yeterli değil gibi