hifam18__ Kızlar gögüslerim bebeğimi emzirirken çok acıyor kenarları yara oldu emzirirken çok canım yanıyor ne yapmam lazım geçmesi için biran önce kurtulmak istiyorum, birde göğüslerim bebeğimi emzirdikten sonra çok ağrıyor süt mü doluyor da ağrıyor acaba
Edaacvk hifam18__ bende 5 günlük anneyim canım. İlk basta cok canım yanıyordu. emzirmeden önce göğsümü sütümle ıslatıyorum yara olmasını engelliyor. Acıması normal benimde öyle cok sızlıyor dokunamıyorum bile
Mihrimah9 enı en cok ben anlarm tam 90 gun sonra meme ularm düzeldi. Bende fıto madecasol lansınoh zeytin yagi papatya suyu gumus japak hepsnı kullandm ama. Tek care gogus kalkanı oldu memenin ucunun hıc biryere degmemesı gerekıyokı iyileşsin o yuzden hava alması ıcın gogus kalkanı dıye satılan kapaklar vardi doksan lira bısy ebebekde onlardan aldm cok rahatladm en azndan kuru kalıyodu hava alıyodu. Ve emzırmetyi kesme iyi olacak inan bnm su an emzırmem mucize koptu resmen yeniden uc gldı ama su an emzirmek cok guzel acısına dayan ben cok agladm ama dayandm ıyulesti sonunda pes etme. Bırde ben karbonatlı suyla gogsume döktüm hep hem temzledı hem yaktı ve yarayı kavurdu ıyılestrdı mıkropu aldı zamanla geçecek ama sagarsanda sütun ıle sıkıntı yasarsn bıberona alisir meemyı tutmaz boylece emzır dayan lutfen o gogus kalkanı al accentç