Arkadaşlar ciddi bir süt tıkanıklığı yaşıyorum mastit olmak üzereyim doktorum hastane tipi pompa önerdi en iyi marka medela dediler medela aldım ama kesinlikle tıkalı kanalları açmıyor 1 saat sağıyorum ama bir tane bezeyi bile açabilmiş değil. hatta olan sütü bile tam çekmiyor. Nedeni ne olabilir sizce ? (Makinada bir arıza olmadığına eminim ) aklıma şey geldi meme hep bebeğin emmesine alışık olunca hemen pompaya süt gelmiyor onu biliyorum ama evdeki makinamla sütüm geliyor acaba bu makinayada zamanla mememin alışmasımı lazım lütfen fikrinize ihtiyacım var moral olarak sıfırım 😔