Yusufemir4773 Merhaba hanımlar. Bebeğim 9 aylık birkaç gündür kaka yaptığında kakasının değdiği her yer kızarıyor. Ön tarafına da bulaşmış olursa orası da kan çanağına dönüyor. Bunun sebebi ne olabilir kafayı yicem. Bilen biri var mi acaba
Mavisimbenim Yusufemir4773 enfeksiyon olabilir kuzenimin çocuğunda öyle çıktı bi doktora götürün isterseniz
Epifenomen-gkc Yusufemir4773 asit değeri yüksek şeyler yediriyorsanız o yapar. Benim kızım portakal mandalina elma nar yediğinde oluyor öyle
Yusufemir4773 Epifenomen-gkc aaa evet şimdi baktım asitli yiyeceklere pirinç varmış. İlk defa pirinç vermiştim. Ondan oldu sanırım. Çok teşekkür ederim
Epifenomen-gkc Yusufemir4773 Rica ederim ben hemen bir banyo yaptırıp kurulayıp sudocrem sürüyorum bir dahaki alt açmaya kadar geçiyor. Asitli yiyeceklerden uzak tutun geçmezse doktora gösterirsiniz. Yiyeceklere tepkiyi böyle veriyor bebekler. Kızımın bazen yüzünde tepkime olur bazen vücudunda bazen de böyle özel bölgesinde. Geçmiş.olsun