Bebeğim 3 aylık normalde 30 cc anne sütünü 90 cc mama ile destekleme yapıyodum bazen 60 ile destekliyodum. Ama son bi haftadır tek öğünde toplam 60 cc içiyor gündüz, gece 90 cc içiyo. Normal mi yoksa beslenmesinde sorun mu var tecrübeli anneler yardımcı olabilir mi? Bu arada dişleri de kaşınıyor acaba ondan mı dengesiz böyle