Bugra2020 gerçekten aradığım yorum buydu bende verme taraftarı değilim kendiliğinden uyumasını bende isterim evladım sonuçta ben iyiliğini istemez miyim ama çare aramaktan başka bişi gelmiyor elimden dediğiniz gibi dinlenemeyünce gergin oluyorım evde Bi kızım daha var Bi yandan onunla da ilgilenmem lazım kendim bile yemek yiyecek vakit bulamaz iken ona da yetişmeye çalışıyorum saba 10 da kalkıp sat 3 e kadar aç oturduğumu kahvaltı sofrasının 5 e kadar yerde olduğunu biliyorum ben ve maalesef yardım edecek kimsem yok