Kızlar yaşayan var mı benim 4+9 günlük bebeğim var ve 3 hafta gecikme yaşıyorum. Test yapmadım ama aşırı halsizlik ve bulantı var ilk bebeğimde böyle şeyler yaşamadım. Test almaya yüzleşmeye korkuyorum daha hamilelik kiloları tam gitmemiş bebeğim çok küçük Rabbim yardımcımız olsun. Sizlerde yaşadınız mı nasıl anladınız eğer yaşadıysanız