Nihasil- Bebeğim ek gıdaya geçtiğimiz günden beri son derece iştahlıydı. 1 yaşına girdiğimizden beri de zorla yediriyorum çok nadir öyle tabağını filan bitirmesi. Geçici bir durummudur diş mi bilemedim