Kızlar selamlar..
daha öncede çok post actım oglumun iştahsızlığı ile ilgili bıkmış durumdayım. Ne bizim yediklerimizi yer ne mama/püre gibi şeyleri.. bir diş cıkarır 1 ay çekeriz iştahsızlığını deneyimli annelere sormak istiyorum nasıl aştınız bu durumu aşan var mı nasıl iştahını arttıracagız ne diyeceğiz . Benim ki vermesem günlerce aç gezer🤦🏻♀️🤦🏻♀️