Merhaba arkadaşlar 12 günlük bebegim var bu güne kadar emdi bi skntimiz yoktu dün ogleden beri beni emerken karnı gurulduyor sanki ishal olmuş gibi ve emmenin sonunda ishal tarzı diski yapiyo ama dünden beri ne zman emzirsem emzirirken bağırsak seslerini duyuyorum daha once yaşayan var mı böyle bisi usuttu mu acaba diye korktum yada ben üşüttüm de ondan mi böyle malum havalar sıcak sort askılı duruyorum arada benimde midem de üşütme tarzı agriyo acaba sütüm den ona mi geçti ne yapmam lazım böyle bi durumda :(