77 günlüğüz 20 günden sonra öğle uykuları max 40 dk oda kucakta ne gazı var ne karnı aç uyanıyor. Ama gece 10.30 yatıp sabah 7 de kalkıyor sanırım. Uykuyu gece fazlasıyla alıyor. O yüzden alıştım artık. Sesssiz karanlık ortamda yatağına koyduğumda bile en fazla 20 dk hiç bir şey yapamıyorum.🥴🥴