YavruAslanArden Merhaba arkadaşlar bebeğimin kulağında hafif kızarıklık oluşmuş biraz nezle gibi doktor İburamin zero diye bir ilaç verdi ama 2 yaş altı kullanılmaz yazıyor sizce bir çay kaşığı vermeli miyim yoksa kalsın mı kullanan var mı
-erCansu- YavruAslanArden zaten soğuk algınlığı olunca hemen onu yaziyorlar genelde bütün ilaç yada bitkisel seylerdede 2 yada 4 yas altı kullanılmaz yazıyor ama kullanılıyor canım ona göre ölçek dozu ayarlamistir zaten doktorunuz
YavruAslanArden -erCansu- günde 3 defa verilecek dedi ama ne kadar vermem gerektiğini söylemedi çay kaşığı ile verdim bende artık