Aybukealtintas Miro sleepy kullanıyorum, bundan önce uni baby ve baby me kullandım ama onlar hosuma gitmedi özellikle baby me nin yapısı çok sert, en yumusak ve içime sineni sleepy oldu
Gzzde Miro sleepy yenidoğan hem ıslak baya hemde yumuşak ayrıca uni baby ye göre daha ekonomik baby me almıştım bi dönem sırf aldım diye bitene kadar kullanmak zorunda kaldım bu kadar kuru bir ıslak mendil olamaz kakayı çok zor çıkarıyor ıslatıp silmek zorunda kalıyordum hep o derece baby me den kesinlikle ben hiç memnun kalmadım tavsiye etmiyorum.
Elele Miro unibaby kullanıyoduk ama şok marketin kendi markası var bebeland yeni doğan onu aldık denemek için pişik yapmadı gayet güzel maliyeti de yarı fiyatına
shyu Miro unibaby yenidoğan kullanıyorum şu anlık ama şokun babyland markasını aldım bitince onu kullanmaya başlayacağım daha uygun ücret olarak hem de içeriği temiz