Busraaygun kuzum tatlı dille uyarmaya çalış. Sonuçta o daha küçük, savunmasız❤️ Annem hep der “bişey olmadan kork” diye. Hastalanınca nasıl iyileşecek diye düşüneceğine tatlı dille uyarman daha iyi canım. Eğer anlamazsa bu defa eşinle konuş o uyarsın. Eşinle konuşurken de sert olma açıklama yaparak konuş, malum eşler annelerine ailelerine laf söyletmiyor bu defa da aranız bozulmasın 👼🏻 İyi bayramlar ❤️