Ilknurolum Arkadaşlar merhaba. Yarın devlet hastanesine çocuğumu sünnet için götüreceğim. Ürolojı yapıyor dediler. Çocuğum 6 aylık. Lütfen yardımcı olabilir misiniz. Nereye götürmem gerekiyor. Bu arada Adana da bir önerisi olan varsa da yardımcı olabilir mi 🙏