Tugcesilam 1 yaş anneler neler yapiyorsunuz neler degisti neler oluyor bizde dun 1 yasina girdik sanirim ayni sadece gece cok kalkmalara basladi atakmidir nedir anlamadim
1kralice Tugcesilam benimki 1 aydır kalkıyor uyku düzeni tamamen değişti, 2 hafta sonra yaşına giriyor
Elaogemnes Tugcesilam 1 yaş 17 günlüğüz 2 aydır habire ayakta gece 10 dk ya bir emmek istiyor 🤦🏽♀️ çareyi baybay night damlada buldum 2 hafta uyku düzeni oluşturmak için vereceğim bu süredede gece beslenmwsini kesiyorum🙄işe yarıyor gibi ama
Kuzeymen Tugcesilam Yavaş yavaş yürümeye baslado . Gece uyanmalar devam ama daha geç dalıyor uykuya ugradtırıyor beni. Peşimi h bırakmıyor yanından ayrıldığım an aglıyor . Sar makarayı yapıyor alkış byby . Baba dede hadi gel diyor ve bolca çığlık atıyor
Hafsaninannesii Tugcesilam diş çıkarıyor ondan huysuz bisey yemiyor zorla veriyorum Emziyorum uyku 0 sıfır zaten çok uyanıyor
Tugcesilam 1kralice bnmkide yasina girmeden 2 gun önce faln basladi uyku duzeni var ama bazen suresi kisaliuor ve gece kalkiyor bakalm gececek insAllah
Tugcesilam Elaogemnes bnmki emmiyor ama ben uyurken gece besliyordum ac kalmasin diye doktirda uyanmadigi surece besleme dedi bende onu kestim gece uyanmalarimiz olur ama alisacak sabir diyorum sadece
Egullll Valla gun icinde surekli ayakta durup yurumek istiyor 1 uykuya dustuk sabah 8.30 da uyaniyoruz aksam 21:0021:30 uyuyoruz gun icinde tek uyku yapiyor ona ragmen geceleri cok sık uyaniyo dis heralde
Tugcesilam Egullll tek uyku icin 13 ayda olmasi lazm biz hala 2 uyku yapiyoruz bence tek uyku yapip gunduz uykusunu alamadigi icin gece uyaniyordur biz sabah 8′de kalkariz 10′da ilk uykusu 11 yada 12 gibi kalkar 3′te tekrar uyur 5′de kalkar aksamda 9.30′da uyur
Tugcesilam Kuzeymen bizimki daha baslamadi yurumeye beklemedeyim bnmkide yaninda olursam oyuncaklariyls oynuyor olmazsam ben nerdeysem.o orda
Tugcesilam Nuduu tek uykuya normalde 13 ay geciliyor biz hala 2 uyku yapiyoruz tek uykuda en az 2.5 saat uyumasi.lazm
Ayazinannesi10 Tugcesilam 1 yaş a 2 hafta kaldı gündüz 2 uyku yapıyoruz gece uyanıp.emmeleri devam ediyor memede durmak istiyor ek gıda çok zor yiyor zaten severek yediği yok bazıları.mama bitti diye ağlar benimki çorba yicem diğe ağlıyor 🥴
Tugcesilam Ayazinannesi10 buzde hala 2 uyku yapiyoruz gece beslenmesini ben kestim zaten emmiyor mama veriyorduma ama onuda kestim 2 gun cok uyandi sonra alisti