3 aylik kızimi ateş, öksürük,yoğun balgam ve hiriltı şikayetiyle gotürdüm, uzun sure hava verdiler işe yaramadi doktor rsv virusünden süphelendi. Uzun suredir yaygin olan bir salgın genelde okula giden cocuktan bulaşiyor ki doktor evde okuyan hasta olan var mi dedi . Buyük kizımda grip vardi okuldan kapmişti😔 kardeşinden ne kadar uzak kalmasi gerektiğini söylesemde gizlemeye calısarak öptü ve bulaşti malesf bu sebeple yatiş verdi 2 gündür hastanedeyiz ve hastane rsv viruslü bebek kayniyor sakin ihmal etmeyin ciğerler daha fazla dolarsa büyük sikntıymiş bu arada bize dua ederseniz çok sevinirim😓