İyi aksamlar kizlar,7.5 aylik bebegim var ek gidaya gectigimizden beri surekli kabiz oluyor lifli yedigimizde bile pek degismiyor durum,ilk oldugunda doktor fittile bir surup vermisti 1 haftadan fazla kullanma demisti,onlaru da cok kullanmak istemiyorum.Lifli gida verince de karin agrisi yapiyor.Onerdiginiz bir ürün varmi,veya siz neler yapiyorsunuz?