Ebraryz doktor doktor gezdik kızım 14 aylık ve birsürü kremler kullanmama rağmen geçmedi enson bir doktor atopik dermatit cild dedi yaşı ilerledikçe geçer dedi ama hiçbir krem fayda etmedi artık bıraktım bende akışına ne yaptıysam olmadı çünkü üzülüyorum elden birsey gelmiyor