Slm güzel anneler ilk annelik deneyimim olduğu için kafam her konuda karma karışık 6 ay 5 günlük oğlum doğduğunda beri inek sütü alerjisi teşhisi kondu her kaçakta illa belirtiler gösterdi aşırı gaz sancısı mukuslu kaka ağlama gıbı dün o kdr çok canım çekti ki 4 aydır agzıma süt yoğurt koymuyordum ve nefsime hakim olamadım yoğurt yedım çok vicdan yapsam da bebeğimi gözlemledım şükür hiç bir şey olmadı acaba hemen belirti verir mıydı eskiden ufacık kaçank olsa bebegim anında tepki verirdi kıyameti koparırcasına ağlardı şimdi acaba alerjımiz gecmiş mıdır bn bunu nasıl anlarım bilen lütfen beni aydınlatır mı inş geçmiştir çok dua edıyorum yavrum ek gıdada yoğurt yesın diye mahrum kalmasın diye