Bende 2gün önce ameliyat oldum,bebeğim 1aylık..ilk gün çok ağrım oldu sonra hafifliyo sezaryenden daha kolay yürümek vs..benimde taşlarım çok ufaktı kanala düştü pankreatik oldum sarılık geçirdim 1hafta hastanedeydim tedavi bitince ameliyatımı oldum..umarım eski sağlığımıza kavuşururuz her gün ne yiyeceğimi düşünmek çok zor oluyo😘