Minikyavruum Kızlaaar bebeğimi sünnet ettirdiydik bu kilot sürmeli ıslanıyor tekrar tekrar ıslak ıslak mı takacağız anlamadım ben bir tane yeterli demişti doktor yıkananlardan birde çiş yapınca ucunda çiş birikiyor klipsin ora öyle kalacak mı 🥺
Medinevural0702 Minikyavruum 3 aylık bebeğe sünnet kilodu şart değil canım bende 5 aylıkken sünnet yaptırdım. Bizimkide sizinki gibi klips yöntemiyle oldu karton bardak kesip koydum 5 gün felan sonra çıkardım. Klips çıkınca gerek bile duymadım.
Alperinannesiii Minikyavruum neden sünnet külodu tercih ettin ki canım ben Bikaç gün karton bardok koydum sonra hiç gerek kalmadı ona bile
curly_mom Minikyavruum normal bez takmanızı tavsiye ederim.. Sünnet külodu daha büyük çocuklar kullanıyo diye biliyorum.. Biz yaptırdığımızda normal bez kullandık, karton bardak koymuştum fayda sağladı 👍🏼
Minikyavruum Kereminannesiii canım sürekli çiş oluyor. Yıkayınca tekrar takamıyoruz bir tane almıştık siz nasıl yaptınız
Kereminannesiii Minikyavruum bardağı değiştiriyorduk sürekli temas etmesin diye. Sünnet külodunu soruyorsanız kullanmadım