Nutellamm https://imgyukle.com/i/kKZJ9Y Alan var mı bu modelden memnun musunz fiyatı da iyi geldi üçlü seklinde
Hatice3443 Nutellamm ben almıştım çok ağırlığı çok fazla 3 ay kullandım sattım baston araba aldım evin asansörlü değildi yukarı çıkarıp indirmek çok zor alırken bence gidip bir bakın ona göre alın
Seval-19 Nutellamm bende aynısı var gerçekten ağır ama cok kotu bi araba değil zaten cok kullanmadığım için yetiyor