Gulenay1234 Merhaba kızlar ben yoğurt yapmaya çalışıyorum kaçtır tutturamadım en iyisi krema gibi oluyo 🙈briz diye bi markanın yoğurt mayalama makinesi alan var mı ☺️Makine aldım inş olur 😀
tazeaane Gulenay1234 canım sıcaklığını ayarlayamıyorsundur. Yoğurdu çaldıktan 5 saat sonra dolaba koy ağzını açma ama 1 gün de dolapta beklet taş gibi oluyo.
tazeaane Gulenay1234 sıcaklığı da serçe parmağını 10 saniye beklet sütün içinde eğer parmağın yanmıyorsa çal yoğurdu 😀
Gulenay1234 tazeaane kız beceremedim bir türlü parmakla ölçtüm sıcaklığı 7 saniye tuttum ne yancak gibi ne soğuk gibi idi ayarı da aman bilemiyorum makine aldım sırf bundan inş onla yaparım 🙈
Gulenay1234 tazeaane kız yaptım öyle püf noktalarına baka baka hep yaptım olmuyo😂delircem nerde eksiğim var diye