Eliffffffff1 meraba ben dalin, ebebek ve sleppy markalarını aldım. Dalin ve ebebeginki gayet güzel. Sleppy pek begenemedim diger markalara göre ince ve aşırı büyük ikiye bölmek zorunda kaldım. Oglum şuan 37 günlük sürekli kullanıyorum iyiki almısım ne zaman acsam çiş yapıyor. Koltuklarını yatagınız batmaz