UrassAnnesi önce relaktaz ve laktaizm kullandık ilk ay ise yarar gbi oldu, 2.ayda 3 gün vermemiştim bebeğimin sesli gazı azaldı birden iyice aşırı sesli gaz cikarttiriyordu. Şub simpleks biraz rahatlatıyordu. Biogaia kullandirmis bazı doktorlar gaz damlası yanında probiyotik yani bana vermemistiler ise yarayacagina eminim ama . Ben gaz yapan yiyecekler tuketmedim hala tuketmiyorum bir tek bulgur pilavı yemeye başladım 1 aydır arkasına kimyon çayı içiyorum. Her gün kimyon çayı iç canım.
Gunduzz ağlamalar 2. Ayda geçti bizim maşallah ama gece gazlar 3un sonuna doğru azaldı, 4 te aglamayip ikinip ikinip uyandı cikartti, 5ay 2 günlüğüz gaza debelenip uyaniyo ama uyuyor emzirince ve çıkarıyor🤭
Bu arada bir nedenden dolayı gaz damlasını vermeyi kestirdi doktor o yüzden 2.aydan sonra vermedim Cook mecbur kalınca verdm. (Salatalık şeftali ,kızartma ,vs de yemedim ben gaz yaptığı için . Çayi çok açık 2 bardak iciyorm hala o bile gaz yapıyor)