Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylık bu ek gıdayı ben aksam öğünü olarak içerisine meyve koyarak hazırlıyorum aksam öğünü için yetersiz mi ? Kahvaltılarda sizler neler yapıyorsunuz ve Akşamları ?? Ve tâbi ki ben evde pisirdigim sebzeli yemeklerden etli yemeklerdeb de yediriyorum